Konkurs!




Kochani! Zapraszam serdecznie do udziaƂu w moim konkursie. Jest to szybki, bardzo spontaniczny konkurs wakacyjny, dlatego pytanie nie będzie trudne. Humor i pomysƂowoƛć liczą się przede wszystkim. Aby wziąć udziaƂ w konkursie musicie mnie przekonać, ĆŒe to wƂaƛnie do was powinna trafić ksiÄ…ĆŒka, ktĂłrą chcielibyƛcie wygrać.
KsiÄ…ĆŒki, ktĂłre moĆŒna wygrać to w zasadzie efekt pomyƂek wysyƂkowych, ale wszystkie egzemplarze są nowiutki i pragnę podziękować za nie wydawnictwom: Literackiemu, Egmont oraz Znak.

Nagrody:

1.   Księga stylu Coco Chanel – Karen Karbo – Wydawnictwo Literackie
 



2.   ZawoƂajcie poƂoĆŒną – Jennifer Worth – Wydawnictwo Literackie


3.   FaƂszywy ksiÄ…ĆŒÄ™ – Jennifer A. Nielsen – Wydawnictwo Egmont


4.   U progu zagƂady – Martin Zelenay – Wydawnictwo Znak




Regulamin konkursu:

1.Organizatorem jestem ja, autorka bloga juliaorzech.blogspot.com
2. konkurs trwa od dziƛ 22.07.2014 do 10.08.2014
3. Wyniki ogƂoszę w poniedziaƂek 11.08.2014
4. Zwycięzca ma obowiązek przesƂać na mój adres mailowy orzechjulia@gmail.com swoje dane do wysyƂki
5. Oczywiƛcie nie wysyƂam nagród poza granice Polski
6. Nagrodami w konkursie są wspomniane wczeƛniej ksiÄ…ĆŒki
7. Będzie mi bardzo miƂo jeƛli na swoim blogu zamieƛcisz banerek z informacją o konkursie. (Oczywiƛcie nie jest to wymóg).
8. Zwycięzców konkursu będzie czterech (tyle ile jest nagród). A wybór będzie czysto subiektywny.
9. Odpowiedzi zamieszczajcie pod tym postem wraz z tytuƂem nagrody, którą wybieracie.
10. Aby wziąć udziaƂ w konkursie musicie mnie przekonać, ĆŒe to wƂaƛnie do was powinna trafić ksiÄ…ĆŒka, ktĂłrą chcielibyƛcie wygrać. Liczy się przede wszystkim humor i wyobraĆșnia.
11. Sponsorami nagrĂłd ksiÄ…ĆŒkowych są wydawnictwa: Literackie, Egmont i Znak, ktĂłrym serdecznie dziękuję.

Zapraszam wszystkich i ĆŒyczę powodzenia!

24 komentarze:

  1. Wybieram "ZawoƂajcie poƂoĆŒną" poniewaĆŒ jestem panną na wydaniu (stara panną w opinii niektĂłrych, w tym mojej mamy) w wieku produktywnym, nie mam jeszcze dzieci, ale bardzo chciaƂabym przeczytać ksiÄ…ĆŒkę Jennifer Worth i dowiedzieć się czego mogę się spodziewać w tym pięknym (tak mĂłwią), ale i przeraĆŒającym przeĆŒyciu :-)

    OdpowiedzUsuƄ
  2. TeĆŒ bym chciaƂa "ZawoƂać poƂoĆŒną", poniewaĆŒ nie lubię stanu, kiedy wszyscy wokoƂo (patrz: w blogosferze) czytali daną ksiÄ…ĆŒkę, tylko ja nie, i nic, choćbym szczerze chciaƂa, nie umiem na jej temat powiedzieć. To frustrujące, więczwalczam taki stan :) pozdrawiam i trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuƄ
  3. Marto mam Ciebie, czy Julię przekonać o tym, ĆŒe powinna trafić do mnie
    ksiÄ…ĆŒka "U progu zagƂady" – Martin Zelenay z wydawnictwa Znak?
    Muszę nadmienić, ĆŒe to ja powinnam ją
    otrzymać, iĆŒ osobiƛcie miaƂam okazję poznać pana Illga redaktora
    naczelnego wydawnictwa, nie wspomnę, ĆŒe nawet licencjat pisaƂam o jego
    ksiÄ…ĆŒce "MĂłj Znak". Myƛlę, ĆŒe to powinno wystarczyć:D
    Pozdrawiam Paula

    pozdrawiam serdecznie, nie obraĆŒÄ™ się jak ktoƛ będzie lepszy ode mnie
    :)

    OdpowiedzUsuƄ
  4. Moje argumenty pokrywają się z tymi przedstawionymi przez Martę Kowalik i Sardegnę, ale moĆŒe fakt bycia starą panną i czytelniczką-blogerką, ktĂłra nie moĆŒe wyrazić opinii na temat popularnej w tym ƛrodowisku ksiÄ…ĆŒki - podwoi szansę na wygranie. ;)

    Dlaczego "ZawoƂaj, poƂoĆŒną" powinna trafić do mnie, poniewaĆŒ:
    Zelenaya juĆŒ mam,
    elegancką kobietą z klasą juĆŒ jestem,
    księcia swojego co prawda nie mam (stąd to staropanieƄstwo), jednak wolaƂabym uczciwego niĆŒ faƂszywego ;).
    A poƂoĆŒną zawoƂać zawszę mogę, tylko najpierw muszę ją mieć! :)

    OdpowiedzUsuƄ
  5. Czy mogę zgƂosić się do dwĂłch, poniewaĆŒ bardzo mnie ciekawią ? :)
    1. Księga stylu Coco Chanel – Karen Karbo
    To, ĆŒe Coco Chanel sƂawna po wieki będzie,
    To przyzna kaĆŒdy, ĆŒe nie jestem w bƂędzie!
    Jej styl i szyk od lat wyznacza tory,
    Nie ma tu miejsca na ĆŒadne spory!
    Warto więc poznać ksiÄ…ĆŒkę, ktĂłra rzecze:
    Jak stać się elegancką kobietą z klasą przecie!
    Bardzo chciaƂabym ją przeczytać,
    Ć»eby nikogo więcej juĆŒ o modowe rady nie pytać!

    2. U progu zagƂady – Martin Zelenay
    Nie wydaje mi się, by pisanie wierszyka, czy teĆŒ rymowanki do kryminaƂu, byƂo odpowiednią formą odpowiedzi na konkursowe zadanie. Co jak co, ale to przecieĆŒ kryminaƂ! Jak dobrze wiesz, ja uwielbiam kryminaƂy, prowadzę nawet na blogu Kryminalne Wyzwanie. Z tego teĆŒ powodu z chęcią przeczytam tę ksiÄ…ĆŒkę, oczywiƛcie zrecenzuję i w ramach wyzwania dodam na bloga. Jeƛli taka będzie Twoja wola :)

    martha.kosmala@gmail.com
    Baner na blogu w panelu bocznym na dole.

    OdpowiedzUsuƄ
  6. ChciaƂabym przeczytać ksiÄ…ĆŒkowy hit tego lata, bo jestem ciekawa ƛwiata.
    Uwielbiam czytać ksiÄ…ĆŒki o przyrodzie i wiem co jest w modzie.
    Moda to dla mnie symbol kobiecej wolnoƛci i niezaleĆŒnoƛci, to takĆŒe powrĂłt do historii,
    bo dzięki Coco Chanel kobiety nie muszą juĆŒ zapoĆŒyczać ubraƄ z męskiej garderoby, ktĂłre mimo, iĆŒ dobrze czuƂy się na kobiecej sylwetce to nie dodawaƂy jej odwagi ani indywidualizmu.
    Na lato szukam alternatywy dla eksplodujących kwiatami tkanin, a chanelowskie poƂączenie pozornie przeciwstawnych barw bieli i czerni moĆŒna poƂączyć w zestaw, ktĂłry będzie modnie wyglądaƂ nawet w ciepƂych promieniach sƂoƄca.
    ChciaƂabym przeczytać o takich trikach i przeanalizować jej styl, bo...lubię analizować!

    Yasmina.

    OdpowiedzUsuƄ
  7. Jestem zmęczona gazetami, kobiecymi magazynami,
    nie chcę tylko oglądać mody, chcę o niej przeczytać!
    Czasami na zakoƄczenie wywiadu dziennikarz zadaje artyƛcie pytanie:
    - Czego mogę Ci ĆŒyczyć ?
    Ja na takie pytanie odpowiedziaƂabym:
    - Inspiracji.
    KsiÄ…ĆŒka Karen Karbon byƂaby dla mnie inspiracją, powrotem na chwilę do innej epoki, ucieczką od XXI wieku, kiedy w telewizji nie odnajdziemy reklam promujących ksiÄ…ĆŒki.

    Pozdrawiam lipcowo. Nektaryna.

    OdpowiedzUsuƄ
    Odpowiedzi
    1. kontakt do powyĆŒszego wpisu:
      nektarynaaa@op.pl

      UsuƄ
  8. MiaƂam ochotę na PoƂoĆŒne, ale raczej nie przebije się wƛrĂłd na nią chętnych na te ksiÄ…ĆŒkę ja, ktĂłra sprawy prokreacji mam juĆŒ za sobą.
    Ale moĆŒe więc Księga stylu...., gdyĆŒ na tym polu bardzo się przez ostatnie lata zaniedbaƂam. Jakoƛ sprawy modowe znalazƂy się wraz z zakoƄczeniem kariery zawodowej poza mną. Ta ksiÄ…ĆŒka by mi się więc bardzo przydaƂa, by jeszcze sprĂłbować zadać choćby czasem szyku. I choćby tylko poczytać o tym jak to się robi, by zwykƂą kobietę nauczyć być kobietą z klasą. I na czym ta klasa tak naprawdę polega.

    gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuƄ
  9. PoniewaĆŒ przygody rozrodcze juĆŒ przeĆŒyƂam (chociaĆŒ teĆŒ bym chętnie przeczytaƂa "ZawoƂajcie poƂoĆŒną"), to teraz czas stać się "elegancką kobietą z klasą" ;) Dlatego proszę o ksiÄ…ĆŒkę "Księga stylu Coco Chanel" – Karen Karbo.
    Info o konkursie umieszczam na fb
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuƄ
  10. "ZawoƂajcie poƂoĆŒną" - oto co chciaƂabym przeczytać - albowiem przypomina mi się mĂłj drugi raz, jak co chwila woƂaƂam poƂoĆŒną, a ona przychodziƂa, uspokajaƂa i szƂa sobie, aĆŒ do kolejnego woƂania... :)

    OdpowiedzUsuƄ
  11. Wybieram "Księgę stylu Coco Chanel" – Karen Karbo:
    1. Bo chociaĆŒ nigdy nie będę Coco Chanel, to jednak miƂo byƂoby sobie o niej chociaĆŒ poczytać.
    2. Bo pani z okƂadki ma szaƂowy wyraz twarzy.
    3. Bo, jestem bardzo miƂą osóbką i dbam o to, aby mój listonosz nie straciƂ pracy.
    4. Bo mĂłj listonosz nie musiaƂby chodzić na siƂownię, ĆŒeby przypakować. Wystarzy, ĆŒe do mnie zagląda.
    5. Bo kaĆŒda wygrana podnosi moją wiarę w siebie, ĆŒe jednak potrafię napisać coƛ fajnego i z sensem ( bądĆș bez sensu).
    6. Bo mam nowy regaƂ na ksiÄ…ĆŒki i muszę go czymƛ zapeƂnić.
    7. Bo widok kaĆŒdej nowej ksiÄ…ĆŒki cieszy taką osobę jak ja, czyli naƂogowego ksiÄ…ĆŒkoholika.
    8. Bo lubię zapach nowych ksiÄ…ĆŒek, więc miaƂabym kolejną ksiÄ…ĆŒke do wąchania.
    9. A jak juĆŒ o lubieniu mowa, to bardzo lubię wygrywać...
    10. ... i oczekiwać dzwonka do drzwi zwiastującego listonosza.
    11. Bo, jeƛli dane byƂoby mi wygrać, z radoƛcią opublikowaƂabym moją opinię na temat tej ksiÄ…ĆŒki ( co prawda istnieje moĆŒliwoƛć, ĆŒe rozciągnęƂoby się to w czasie).
    12. Bo zawsze jak wygrywam jakąƛ ksiÄ…ĆŒkę, publikuję specjalny post, gdzie kaĆŒdy widzi co do mnie trafiƂo.
    13. Bo kaĆŒda nowa ksiÄ…ĆŒka w moim domu, daje mi + 1000 do szczęƛcia .
    14. Bo uwielbiam widok miny mojej mamy, kiedy widzi kolejną paczkę i kolejną nową ksiÄ…ĆŒkę.
    15. Bo po raz drugi w tym tygodniu, uznaƂam, ĆŒe wypisanie powodĂłw, dla ktĂłrych chcę przeczytać jakąƛ ksiÄ…ĆŒkę, nie moĆŒe być trudne, i po raz kolejny uznaƂam, ĆŒe to jednak trudniejsze niĆŒ sądziƂam ;)

    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html

    OdpowiedzUsuƄ
  12. - HEJ, TY! TAK, TY! DOBRZE SƁYSZYSZ, DO CIEBIE MÓWIĘ! NIE OGLĄDAJ SIĘ, TYLKO SƁUCHAJ MNIE DOKƁADNIE, NIE BĘDĘ SIĘ DWA RAZY POWTARZAĆ!... NO KURCZAKI, NIE PATRZ TAK NA MNIE I NIE TRZĘƚ TYMI KOLANKAMI, TO NIE ZADZIAƁA! I BEZ TEJ SMUTNEJ MINKI! JEST INTERES DO CIEBIE... *SƁYCHAĆ SZEPTANIE,WIDAĆ NERWOWE POTAKIWANIE GƁOWĄ* TO JAK, ROZUMIEMY SIĘ?!... NIE KIWAJ GƁOWĄ, TYLKO POWTÓRZ CO MASZ ZROBIĆ!
    - Mam Tobie podarować ksiÄ…ĆŒkę "FaƂszywy ksiÄ…ĆŒÄ™", bo jak nie to...
    - DOBRA, WYSTARCZY! BO JAK NIE TO NIE DOƚĆ, Ć»E POZBĘDZIESZ SIĘ CAƁEGO SWOJEGO KSIĘGOZBIORU, TO JESZCZE NIGDY NIE PRZECZYTASZ JUĆ» Ć»ADNEJ KSIÄ„Ć»KI. ROZUMIEMY SIĘ?! NO, MYƚLĘ, Ć»E SPRAWA JASNA! BEZ ODBIORU.

    ZgƂaszam się, elaluczkow@gmail.com

    OdpowiedzUsuƄ
  13. Od dawna przeurocza Barbara z Prudnika
    MiaƂa w temacie mody szalonego bzika
    I Księgę Coco Chanel wykwintnego stylu
    We ƛnie widziaƂa na swoim fb profilu.
    Lecz ksiÄ…ĆŒkę wysƂano do jakiegoƛ piernika

    OdpowiedzUsuƄ
  14. Wybieram 'FaƂszywy ksiÄ…ĆŒÄ™', poniewaĆŒ jak kaĆŒda ksiÄ™ĆŒniczka, potrzebuje księcia. MoĆŒe i nie mieszkam uwieziona na wysokiej wieĆŒy jakiegoƛ zamku, ale myƛlę, ze piąte piętro jednego z poznaƄskich wieĆŒowcĂłw wystarczy. No, ale w koƄcu to faƂszywy ksiÄ…ĆŒÄ™, wiec fosy i wysokiej wieĆŒy nie potrzebuje.

    frugusia789@gmail.com

    OdpowiedzUsuƄ
  15. "ZawoƂajcie poƂoĆŒną" powinna zdobić biblioteczkę Oli,
    chociaĆŒ ta ksiÄ…ĆŒek ma dowoli,
    ale interesują ją wszelkie medyczne kwestie,
    i widząc sƂowo poƂoĆŒna będzie woƂać JESZCZE!
    Ola sama prawie poƂoĆŒną zostaƂa,
    ale na rzecz rentgena zrezygnowaƂa.
    Za to jej babcia poƂoĆŒną byƂa,
    i w tej roli ƛwietnie się sprawdziƂa,
    GnaƂa motorynką po wsiach i pustkowiach,
    zawsze nowe ĆŒycie powitać gotowa.
    Tymczasem ƛlę pozdrowienia
    i ĆŒyczę wszystkim POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuƄ
  16. ZnaƂam juĆŒ niejednego, co się faƂszywym księciem okazaƂ,
    O nie, taki to w ogóle Cię nie będzie przepraszaƂ,
    Ciągle tylko w swoich kƂamstwach się pƂawi,
    I czeka na szczęƛcie aĆŒ się mu u stĂłp pojawi,
    Lecz po dƂuĆŒszym zastanowieniu, przyznam szczerze,
    Ć»e jednak przydaƂby mi się taki ksiÄ…ĆŒÄ™ w papierze,
    Bo skoro rzeczywistym faƂszerzom szanse daję codziennie,
    To moĆŒe w tej ksiÄ…ĆŒce, odnajdę zaufanie caƂkiem odmienne.

    Pozdrawiam :)
    JeĆŒeli nadal nie byƂoby to oczywiste to wybieram : FaƂszywy ksiÄ…ĆŒÄ™ – Jennifer A. Nielsen

    OdpowiedzUsuƄ
  17. Marto droga! Bardzo bym chciaƂa by ksiÄ…ĆŒka "ZawoƂajcie poƂoĆŒną" trafiƂa do mnie.
    Bardzo bym chciaƂa zostać matką, ale jak wiesz nie jest mi to dane.
    Wychowuję wprawdzie cĂłrkę mÄ™ĆŒa, ale to juĆŒ kawaƂ dziewczyny, no i ominąƂ mnie cud narodzin i pierwsze chwile z dzieciątkiem.
    Jestem przekonana, ĆŒe w ksiÄ…ĆŒce oprĂłcz ciÄ™ĆŒkiej pracy (i ponoć brudu - tak gdzieƛ przeczytaƂam) znajdę te niepowtarzalne chwile wynikające z pierwszego kontaktu z dzieckiem i radoƛć z cudu narodzin!

    P.S. Obawiam się jednak, ĆŒe wypowiedzi Aleks andry nic nie przebije :(

    OdpowiedzUsuƄ
    Odpowiedzi
    1. Madziu Twoja teĆŒ jest super, wszystko zaleĆŒy od gustu Marty, czy woli rymowanki, czy nie ;)
      jak wygrasz to mi potem poĆŒycz!

      UsuƄ
  18. ZgƂaszam się, a jakĆŒeby inaczej! Potrzebuję "FaƂszywego księcia", bo chcę się dowiedzieć, jak to z nim jest. Dlaczego jest faƂszywy, dlaczego udaje? CzyĆŒby spodobaƂa mu się korona i wygody? Podobno, tym faƂszywym korona się przekręca na gƂowie i nikt nie jest w stanie jej poprawić. SprawdĆșmy więc i tego księcia! Korona wygląda na nim caƂkiem nieĆșle. A moĆŒe jednak jest prawdziwy? A mogƂoby tak być, bo nie ukrywam -przydaƂby mi się ksiÄ…ĆŒÄ™. No, ale jeƛli jednak jest coƛ z nim nie tak, to i tak się przyda -juĆŒ ja go naprowadzę na dobre tory! Tylko musisz mi w tym pomĂłc. ;)

    mĂłj adres e-mail: amandaasays@gmail.com

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuƄ
  19. Modowa Stylistka pilnie poszukiwana- potrzebna od zaraz! Wymagana znajomoƛć biografii Coco Chanel.
    Modne nie zawsze znaczy Ƃadne, dlatego zdarzają mi się fashionowe wpadki.
    Nadchodzi nowy sezon a wraz z nim nowe trendy i mnóstwo niewiadomych jak stworzyć udany look.
    RĂłĆŒne ubraniowe hity krÄ…ĆŒÄ… po ƛwiecie, wszyscy ƛwietnie o tym wiecie, co one w sobie mają, ĆŒe je wszyscy tak kochają? Ja potrzebuję czegoƛ klasycznego, uniwersalnego.
    Rolę Stylistki speƂniƂaby ksiÄ…ĆŒka Karen Karbo.

    wandila22@onet.pl

    OdpowiedzUsuƄ
  20. Napiszę prosto - woƂam poƂoĆŒną!!! :)

    OdpowiedzUsuƄ

Będzie mi bardzo miƂo jeƛli zostawisz swój ƛlad