STOSIK MARCOWY BIBLIOTECZNY NR 1

 Oto obiecany stosik biblioteczny. Sama jestem ciekawa czy podołam. Obiecałam sobie, że przeczytam w marcu wszystkie te pozycje oraz jedną ze stosiku "biblioteczka domowa". Niespodziewanie koleżanka pożyczyła mi jeszcze kilka pozycji przez siebie zakupionych, które też czekają już na mojej półce. Przepraszam za jakość zdjęcia, ale nie dałam rady zrobić lepszego.
A więc od góry:


  1.  JANE AUSTIN - OPACTWO NORTHANGER ( wypożyczona na potrzeby bloga klasyka literatury popularnej)
  2. DARIEN GEE - HERBACIARNIA MADELINE
  3. MAŁGORZATA WARDA - NIKT NIE WIDZIAŁ, NIKT NIE SŁYSZAŁ...
  4. MARIA NUROWSKA - PANNY I WDOWY (III TOMY)
  5. WISŁAWA SZYMBORSKA - MIŁOŚĆ SZCZĘŚLIWA
  6. KATARZYNA ENERLICH - CZAS W DOM ZAKLĘTY
  7. KATARZYNA ENERLICH - KIEDYŚ PRZY BŁĘKITNYM KSIĘŻYCU
Zaczynam od Herbaciarni  Madeline, żeby odpocząć troszkę od mazurskiej scenerii, a równocześnie już czytam Opactwo Northanger

3 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jak Ci się spodoba książka Małgosi Wardy.. Ja byłam nią oczarowana...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pozycje - życzę miłego czytania :D

    Ciekawy blog, chętnie będę tu zaglądać :) Mnie znajdziesz tu:

    papierowyazyl.blogspot.com

    Pozdrawiam ciepło - Karolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz. To chyba to wiosenne przesilenie, że nie zauważyłam twojego komentarza. Ja też już zajrzałam na twój blog i dodałam do obserwowanych. Zamierzam gościć tu częściej:) pozdrawiam

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad