Ciąg dalszy Tymkowego stosiku

KOLEJ - MARIUSZ NIEMYCKI, ILUSTRACJE: AGNIESZKA SEMANISZYN



Tę pozycję wybrałam dla mojego syna ze względu na pociągi oczywiście. Szczerze się przyznaję, że podczas buszowania po bibliotece nawet nie zajrzałam do środka książeczki. Dopiero w domu, kiedy razem z Tymolkiem otworzyłam książeczkę i zaczęłam czytać zobaczyłam, że bajkowy pociąg wyrusza do mojego rodzinnego miasta, jakim są Gliwice. Oj uśmiałam się szczerze, bo nigdy nie przypuszczałam, że można napisać ciekawą rymowankę dla dzieci o podróży pociągiem z Rudy Śląskiej do Gliwic. A tu proszę bardzo. Wybiera się Zuzia do babci na święta i całkiem miła ta podróż się wydaje. Aj żeby tak naprawdę po tej trasie jeździły takie bajkowe "ciufcie", jak mawia moja pociecha. Dla mnie bomba: twarde strony (nie do zdarcia), świetne ilustracje i niebanalna rymowanka.

Tytuł: KOLEJ
Autor: MARIUSZ NIEMYCKI
Ilustracje: AGNIESZKA SEMANISZYN
Wydawnictwo: SKRZAT 








A to oczywiście nieśmiertelna seria: Mały chłopiec z wydawnictwa Olesiejuk. Nie znam żadnego chłopca, który nie zachwycałby się tymi książeczkami. Mój syn uwielbia je oglądać i słuchać jak mu czytam, chociaż tekstu tam niewiele. Tak w sam raz dla maluchów. Dzięki tej serii moje dwuletnie dziecko potrafi bez problemu wymawiać imiona: Błażejek, Karolek, Tadek, Mietek, Jarek, Artur, Darek, Jacek, Jurek itd. oraz zna większość mechanicznych pojazdów. Do tego książeczki można bez problemu wyczyścić i są prawie niezniszczalne.   

Tytuły: SAMOLOT KAROLA, AUTO ARTURA
Pomysł: NATHALIE BELINEAU
Wydawnictwo: OLESIEJUK
Rok wydania: 2010

2 komentarze:

  1. Szukam prezentu dla 2letniego Karolka - synka mojej przyjaciółki. Podsunęłaś mi świetny pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To idealne pozycje dla Patryczka:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad