STOS RECENZENCKI NUMER 2


Przedstawiam wam dziś stosik recenzencki, który zebrał mi się w ciągu ostatnich kilku dni. Jeszcze chwilkę będzie musiał poczekać sobie na półce, ponieważ mam jeszcze kilka pozycji z poprzedniego. 
Cieszę się ogromnie, że  udało mi się nawiązać współpracę z tyloma wydawnictwami, że mogę dzięki temu robić to, co kocham najbardziej:) DZIĘKUJĘ

1. CORA HARRISON - BYŁAM NAJLEPSZĄ PRZYJACIÓŁKĄ JANE AUSTEN, OD WYDAWNICTWA DRZEWKO SZCZĘŚCIA

2.WOJCIECH ŻUKROWSKI - PORWANIE W TIUTIURLISTANIE, OD WYDAWNICTWA BABARYBA

3. MARCEL PAGNOL - CZAS TAJEMNIC, OD WYDAWNICTWA ESPRIT

4. EVAN MANDERY - PONADCZASOWA HISTORIA MIŁOSNA, OD WYDAWNICTWA SQN

5. K. WÓJNICKA, E. CIAPUTA - KARUZELA Z MĘŻCZYZNAMI, OD WYDAWNICTWA IMPULS

6. P.P. GRZYBOWSKI - SPOTKANIA Z INNYMI, OD WYDAWNICTWA IMPULS

7. B. KOWALEWSKA - MAM CZAS DLA DZIECKA, OD WYDAWNICTWA IMPULS

8. M. JANCZEWSKI - CEWEBRYCI SŁAWA W SIECI, OD WYDAWNICTWA IMPULS

9. H. HAMER, M. HAMER - ODSŁONY, CZYLI ROZMOWY Z CÓRKĄ, OD WYDAWNICTWA IMPULS

10. E. LICHTENBERG-KOKOSZKA, E. JANIUK, J. DZIERŻANOWSKI - CIĄŻA CZY STAN BŁOGOSŁAWIONY, OD WYDAWNICTWA IMPULS

11. T. RAWA, W. ŚLIWERSKI - ALFABET KACPRA, OD WYDAWNICTWA IMPULS


A jeszcze dziś wieczorem pojawi się recenzja książki, którą wręcz połykałam od trzech dni. Zaliczę ją bez dwóch zdań do jednej z najlepszych książek jakie przeczytałam:) ale o tym później. Pozdrawiam


9 komentarze:

  1. Dzisiaj dotarła do mnie Twoje przesyłka.
    Dziękuję ;* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze. Własnie miałam pisać do Ciebie w tej sprawie:)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetny stosik! "Odsłony..." czytałam i jestem ciekawa, czy i Tobie książka przypadnie do gustu:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne tytuły :)
    miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stosik :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący stosik ;) Obserwuję bloga i zapraszam do siebie: http://ksiazki-recenzja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad