WYNIKI KONKURSU

Przepraszam, że dopiero dzisiaj zamieszczam wyniki. Niestety dopadł mnie jakiś wirus i nie była w stanie wstać z łóżka.
Losowanie odbyło się sposobem "ręcznym" paluszkami mojego syna i tak oto wyłoniliśmy zwycięzców:

Przewodnik po sztuce uczenia literatury wygrywa: MERY


 Zdziwienia polonistyczne wędrują zaś do: DELFINY

I tu niestety musicie wierzyć mi na słowo, bo zdjęcie wyszło kiepskiej jakości:)

SERDECZNIE GRATULUJĘ ZWYCIĘZCOM !!
Na maile z adresami pod które mam wysłać książki czekam do niedzieli ( w poniedziałek wyślę nagrody)

Dziękuję także wszystkim za uczestnictwo w moim pierwszym konkursie:):)


2 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyń! I - nie mogę się powstrzymać - jaki słodki bobasek!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad