JESTEM oTAGowana:)



Jakiś czas temu zostałam oTAGowana przez Edytę, za co bardzo jej dziękuję. Przepraszam też, że dopiero dziś udało mi się wziąć udział w zabawie. Osobiście nie będę dalej oTAGowywać nikogo, gdyż wszyscy z moich znajomych blogowiczów brali już udział w tym szale:)


1.       Pierwsza przeczytana przez Ciebie w życiu książka.  Dlaczego zapadła Ci w pamięć?
Kubuś Puchatek, Dzieci z Bullerbyn, Muminki, wiersze Brzechwy. To były moje pierwsze samodzielne lektury.
2.        Ile osób udało Ci się zarazić pasją blogowania?
Na początku się nie chwaliłam. Trochę się bałam, że nic z tego nie wypali. Teraz już nieśmiało informuję znajomych. Czy jednak kogoś już zaraziłam? Nic mi o tym nie wiadomo.
3.       Czy zniszczyłaś/łeś jakąś książkę celowo? Jak to było?
Nigdy! Nawet by mi to nie przyszło do głowy. Książki, które nie przypadają mi do gustu po prostu oddaję w dobre ręce.
4.       Podaj tytuł książki, którą wszyscy zachwalali i twierdzili, że jest świetna, a Ty mimo najszczerszych chęci nie mogłaś/łeś się  w niej tego dopatrzeć.
Nic mi teraz nie przychodzi do głowy. Poważnie. Siedzę już od godziny i nie mogę podać żadnego tytułu.
5.       Ile pieniędzy w skali miesiąca wydajesz na książki?
W obecnej chwili mam takie zapasy, że nie kupuję nic nowego. Chcę nadrobić lektury, które posiadam w swojej biblioteczce. Do tego dochodzą jeszcze egzemplarze recenzyjne od wydawnictw, których też się trochę uzbierało.
6.       Najgorsza i najlepsza przeczytana przez Ciebie książka. 
Nie cierpię Iliady. Nigdy też nie przeczytałam jej do końca. Polonistka i takie wyznania:) :)
Nic na to nie poradzę.  Jeśli chodzi o najlepszą książkę, to nie mam tej jednej jedynej.  Uwielbiam wiele tytułów i ten zbiór regularnie się powiększa. Ostatnio na przykład przeczytałam Tajemnicę Abigél Magdy Szabó i jestem nią oczarowana.
7.       Gdybyś nie mogła/mógł czytać to co byś robił/ła?
To byłby dla mnie koniec świata. Gdybym jednak nie miała innego wyjścia, musiałabym się zadowolić audiobookami. Mam nadzieję, że to nigdy nie nastąpi.
8.        Co daje Ci czytanie książek? Czy masz z tego jakieś korzyści?
Korzyści? Mam same korzyści i tylko jedną wadę: coraz słabszy wzrok:(
9.       Jaki dobry wg Ciebie film ostatnio oglądałaś/łeś?
Erratum, Taxi A, Kret, Sala samobójców.
10.   Czy dopadło Cię kiedyś tzw. przesilenie książkowe?
Na studiach miałam tyle lektur, że nawet gdybym czytała dzień i noc, to nie było szans przeczytać wszystkiego. Po pewnym czasie miałam już serdecznie dość, ale to przesilenie tyczyło się tylko książek ze spisu lektur.
11.    Gatunku jakich książek nie lubisz, a mimo to je czytasz?
Nigdy nie przepadałam za fantastyką, ale od jakiegoś czasu podczytuję i zaczynam się do niej przekonywać.

3 komentarze:

  1. interesujące odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również mam problemy z fantastyką, ale najbardziej nie lubię s-f. kosmiczne światy zupełnie do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad