ZAPOWIEDZI I KONKURSY WYDAWNICZE

Uzbierało się ostatnio trochę nowinek wydawniczych i konkursów, dlatego postanowiłam stworzyć takiego zbiorowego posta z najciekawszymi propozycjami:


1.Warszawska Firma Wydawnicza i Sebastian Kossak zapraszają do udziału w konkursie

1. Przeczytaj opowiadanie Sebastiana Kossaka "Krypta", zamieszczone 10 sierpnia na blogu www.wydaj-ksiazke.blogspot.com (bezpośredni link: http://wydaj-ksiazke.blogspot.com/2012/08/krypta-opowiadanie-sebastiana-kossaka.html).
2. Odpowiedz na pytanie dotyczące "Krypty": Ile zwłok zidentyfikowano w pałacu w Kruszynie i czyje to były zwłoki?
3. Wyślij swoją odpowiedź na adres konkurs@wfw.com.pl do 23.59 30 września 2012.
4. Do wygrania egzemplarz "Zajazdu" - drugiej powieści Sebastiana Kossaka - z autografem Autora!

Kossak bardzo dobrze radzi sobie z budowaniem napięcia. Stopniowo odkrywa kolejne karty, by z miną zawodowego pokerzysty ograć nasze uczucia do cna. Potrafi blefować, ale i porządnie wystraszyć.
Literacka Kanciapa o "Zajeździe"

A oto trailer Zajazdu:



Tutaj możecie posłuchać fragmentu powieści Zajazd w wersji audio:



 2. Zapowiedź Wydawnictwa PWN



Już 3 października ukaże się książka Ja, terrorysta - Antonio Salasa, traktująca o międzynarodowym terroryzmie. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej zapraszam tutaj



3.Zapowiedź Wydawnictwa JEDNOŚĆ



Połączenie pasji, piękna i smaku. Niezwykłe pomysły znanej kulinarnej blogerki zebrane w pięknym albumie. Cudowne zdjęcia i ponad 150 wspaniałych przepisów na przysmaki.
Ta książka inspiruje i pokazuje, jak gotować i piec z sercem. Naszym Czytelnikom  rekomenduje tę książkę pani Marta Gessler, znana restauratorka.
Premiera handlowa w dn. 14 września br.




13 komentarze:

  1. Ta kuchenna najbardziej mi się podoba ;) Zapraszam na konkurs : http://book-and-cooking.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-firma-prymat.html

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym miesiącu planuję przeczytać wcześniejszą książkę Salasa, niewykluczone, że zachęci mnie do zakupu kolejnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to ja czekam na recenzję. Jestem ciekawa tego autora:)

      Usuń
  3. Czytałam już to kryminalne opowiadanie "Krypta", gdyż chcę wziąć udział w tym konkursie.
    Opowiadanie bardzo dobre, ma intrygujący wątek kryminalny i zaskakujące zakończenie.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że przez kilka miesięcy rozkręciłaś swojego bloga. ciesze się i gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) To jeszcze nie jest rozwinięty blog, ale niestety brak mi czasu. Staram się, ale wiesz jak to jest, jeśli mało zaglądasz do innych blogerów, to i oni przestają zaglądać do ciebie:( Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam wielka ochotę przeczytać "Zajazd" choć czytałam na temat tej książki bardzo różne opinie. Może wezmę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. konkursom się przyjrzę
    a jeśli chodzi o zapowiedzi książek, to chyba tym razem żadna nie dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także nie znalazłam nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, jednak jestem zawalona tytułami do przeczytania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja:) Nie mam już gdzie składować tych wszystkich książek:) Pozdrawiam

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad