Konkurs - Polskie Księgarnie i Wydawnictwo Publicat



W związku z premierą poradnika "Kasia Bosacka cudnie chudnie" Polskie Księgarnie mają dla Was aż pięć zestawów książek ufundowanych przez Wydawnictwo Publicat:

Taki oto zestawik można wygrać:
Kasia Bosacka cudnie chudnie. Żegnaj, pulpecie + Czy wiesz co jesz? Poradnik konsumenta, czyli na co zwrócić uwagę, robiąc codzienne zakupy

Każda książka z autografem
Wystarczy odpowiedzieć na pytanie:
Proszę podać tytuł programu w TVN Style, którego prowadzącą jest Katarzyna Bosacka.
Odpowiedzi przesyłajcie na adres:: konkurs@polskieksiegarnie.pl podając imię, nazwisko, miasto

Start: 6.02.13. godz. 10:00
Zakończenie: 10.02.13 godz. 20:00
Wygrywa: 1, 200, 400, 600 i 800 zgłoszenie
Wyniki: 11.02.2013
Regulamin konkursu (tutaj)
Więcej o książce (tutaj)
Jeśli zaś chcecie dowiedzieć się czegoś o samej autorce, to zapraszam na wywiad
Ktoś się pisze?

7 komentarze:

  1. To tak profilaktycznie? Konkurs przed i w trakcie tłustego czwartku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz nawet nie przyszło mi do głowy, że to będzie taki konkurs na czasie:)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie zjadłam żadnego pączka i jak patrzę na wychudzoną Bosacką ( na okładce, w rzeczywistości nie jest taka szczupła ;) to upewniam się w decyzji o bojkocie Tłustego Czwartku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolko ty???? Ja nie wytrzymałam. Dwa pączki zjedzone:) Trudno. Może tak wiele w bioderkach mi nie przybędzie. Mąż specjalnie wracając wczoraj z pracy po 22, zastukał do sąsiedniej piekarenki i pani uprzejmie sprzedała mu świeżutkie pączusie:)

      Usuń
  3. Konkurs faktycznie na czasie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja po wczorajszym rzeczywiście powinnam się rozejrzeć za tą pozycją:)

      Usuń
  4. Już odpowiedź wysłałam. Teraz trzeba liczyć na łut szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad