Ferie z książką - ciekawa propozycja Wydawnictwa Siedmioróg


Nie wiem jak u was Kochani, ale u mnie jeszcze tydzień ferii! Z tej okazji Wydawnictwo Siedmioróg przygotowało bardzo ciekawą ofertę promocyjną. Oj kuszą!!!
Każdy indywidualny klient otrzymuje 15% zniżki na wybrane tytuły (aby je poznać kliknij w grafikę).
Dodatkowo przy zamówieniu za minimum 100 zł Wydawnictwo przewidziało prezent w postaci gratisowej książeczki z tej listy:


Po złożeniu zamówienia należy wysłać wiadomość e-mail na adres wysylka@siedmiorog.pl podając w temacie numer zamówienia oraz w treści tytuł egzemplarza gratisowego.

Polecam! Jest w czym wybierać (klasyka baśni i wierszy dla dzieci, serie limitowane lektur szkolnych, słuchowiska). 




6 komentarze:

  1. Marta,
    dlaczego Cię nie było na spotkaniu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda,
      pisałam dziewczynom na FB, że nie dam rady przyjechać, bo jutro wyprawiamy Tymkowi zaległe urodziny. Cały dzień przesiedziałam w kuchni piekąc i gotując. No i goście już przybywają:)
      A ty byłaś? Nawet nie wiedziałam! Tym bardziej mi szkoda, ale mam wielką nadzieję, że uda nam się spotkać ponownie i to już niedługo:)
      Jak było? Zdasz relację? Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Pomysł bardzo ciekawy i na pewno sporo osób z tej akcji skorzysta. Nie od dziś wiadomo, jak działają na nas wszelkie obniżki i gratisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście ciekawa ta propozycja :) Idę sobie pooglądać, co mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis. Znalazłem Twojego bloga w google.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad