Prowincja pełna smaków - K. Enerlich - PREMIERA JUŻ BLISKO!




Właśnie dostałam maila z Wydawnictwa MG i mam ochotę skakać z radości. Już 6 marca będzie miała miejsce premiera Prowincji pełnej smaków - Katarzyny Enerlich. Niektórzy z was pewnie wiedzą, że jest to jedna z moich ulubionych polskich pisarek, dlatego pozwoliłam sobie zamieścić tę jakże dla mnie miłą  zapowiedź.


W Prowincji pełnej smaków Autorka prowadzi nas polskimi drogami i bezdrożami, co i rusz zatrzymując się na pyszny posiłek. Snuje opowieść pełną zapachów i barw. Opisuje naszą polską prowincję pięknymi słowami: Moja prowincja pełna marzeń, gwiazd i słońca… Miejsce na ziemi, w którym mogę robić rzeczy ważne dla mnie i żyć w zgodzie z zegarem natury. Żyję tu i teraz i chcę być szczęśliwa. Lubię swoją wiejską samotność. W samotności tworzy się bowiem rzeczy piękne. Od paru tygodni zamykam się więc wieczorami w swoim drewnianym domu i piszę powieść, w której znajdzie się miejsce na miłość, czułość, modlitwę dotyku.

 W swej nowej książce niczym wiedźma w tajemniczym tyglu wyobraźni miesza fikcję z prawdą i splata historię Mazur z opowieściami Czytelników. Zdobyła ich serca umiejętnością słuchania, ale także uśmiechem, wiarą w marzenia, poetyckim językiem i zachwytem nad światem.

Kocham dzisiejsze słońce, gładkość maty, szorstkość drewnianej ściany. Kocham kota na mojej kołdrze, zapach parzonej herbaty i poranny  wiejski hałas. Kocham ciepło nasłonecznionych szyb i pakowanie walizki przed podróżą.Kocham dźwięki, smaki…

kocham… nawet gdy we śnie nie czuję, że kocham.

Patronat nad książką objęły redakcje: Pytanie na śniadanie, Gazeta Olsztyńska,  Radio Mazury,  Papermint, magazyn literacki Książki, granice.pl, IRKA.

POLECAM!!!


10 komentarze:

  1. Pierwsze co mi się rzuca w oczy to te truskawki na okładce! :) Mniam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się:) wyglądają smakowicie. Szczególnie teraz zimą:)

      Usuń
  2. okładka bardzo apetyczna :) chyba czas najwyższy zapoznać się z twórczością Autorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Martuś, a potem razem wybierzemy się na spotkanie autorskie do Piekar:)

      Usuń
  3. Jeśli lubisz tą autorkę zapraszam na konkurs do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również czekam na tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już nie mogę się doczekać, kiedy zasiądę z nią na kanapie:)

      Usuń
  5. nie znam tej autorki, ale bardzo mnie tą recenzją zaciekawiłaś, już dodałam do schowka na bonito.pl tę i inne jej książki! bardzo jestem ich ciekawa!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad