Bardzo subiektywna lista prezentów na Dzień Dziecka



Od razu na początku zapewniam, że to nie jest post sponsorowany. Sklep Mamabu odkryłam jakiś czas temu dzięki znajomej, a potem sama buszując w Internecie. Zachwyciło mnie, że produkty tam sprzedawane są wyłącznie polskie. Oryginale ubranka i zabawki od polskich projektantów zapierają dech w piersiach, zarówno jeśli chodzi o jakość materiałów, wykonanie i sam pomysł.  Oczywiście nie było mowy, aby przejść obok obojętnie. Przebierać można do woli, bo oferta jest bardzo szeroka, a i co najważniejsze nie płacimy za przesyłkę. Siedzieliśmy z Tymkiem i robiliśmy swoją listę (czytaj: to, mama to i to, aaa jakie fajne!). Wyszło tego sporo nie powiem. Przyszło mi do głowy, aby podzielić się z Wami naszymi typami. Być może nie macie pomysłu na prezent dla dziecka i coś z tej listy was zainspiruje. Pokażę Wam również jedną rzecz, która przykuła moją uwagę i oczywiście nie mogłam się powstrzymać. To coś, co małe mole książkowe polubią najbardziej :) Zapraszam!





1. Woreczek na skarby - Zuzu Toys
2. Samolot z kartonu Liberator - Leolandia
3.Tekturowa lokomotywa - Leolandia
4. Drewniana skrzynia - Wooden Story
5. Pieczątka do książek Twój pierwszy Ex Libris - Zuzu Toys
6. Bluza rozpinana Orange/Grey - Wata Cukrowa
7. Puzzle Polska - Zuzu Toys
8. Karty Czaruj z Dzieckiem - Sierra Madre
9.Tatuaże Letnie Pojazdy - Zuzu Toys
10. Teatrzyk cieni - Niesamowite maszyny - Sierra Madre










1. Drewniana gitara do malowania - Ragaba
2. Worek papierowy - That Way
3. Papierowe miasto - Ringo
4. Drewniane klocki edukacyjne literki - Brik
5. Tekturowy zestaw Domy - Hocko
6. Gra memo - Owady - Jacobsony


I jeszcze jedna perełka na koniec. Wymarzone Tipi Szara Gwiaździstość od Teepie:

A teraz zapraszam na kilka migawek z udziałem Pieczątki do książek "Mój pierwszy Ex Libris", którą po porostu musieliśmy mieć :) Tymek pieczątkuje zawzięcie swoje książki i podpisuje koślawymi literkami. CUDO!




W pudełku: Stempel Ex libris z możliwością uzupełnienia imienia oraz poduszka do stempla uzupełniona tuszem










Wszystkie te wspaniałości możecie kupić w sklepie Mamabu

http://mamabu.pl/

23 komentarze:

  1. Tylko nie mów, że udało się Wam podpisać wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taką pieczątkę ja też poproszę!

      Usuń
    2. Hihihih oczywiście, że nie :) Na początku był szał więc wyciągnął chyba z 20 książek i zawzięcie pieczątkował. Dopiero jak się zorientował, że trzeba to wszystko podpisać to stwierdził, że będzie brał codziennie po kilka. Oczywiście od tej pory pieczątkujemy każdą nową książeczkę, która wpada nam w łapki :)
      A pieczątka oczywiście w Mamabu lub Zuzu Toys - producent

      Usuń
    3. Ja bym swoje podpisała, bo pożyczane szybko znikają mi z oczu... :(

      Usuń
    4. Też mam taki plan i mam nadzieję, że skutek będzie taki, iż moje książki będą do mnie wracały :)

      Usuń
  2. Nie pogardziłabym taką pieczątką :D Świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, w tajemnicy Ci powiem, że opieczątkowałam sobie kilka swoich :):) Nie mogłam się powstrzymać :)

      Usuń
    2. Już widzę jak z szaleństwem w oczach nabijam pieczątki na moich tomiskach :D

      Usuń
    3. Dokładnie! Ach te mole książkowe :)

      Usuń
  3. Pomysł na pieczątkę doskonały. Poza tym chyba poszukam inspiracji u Ciebie w kwestii prezentu na Dzień Dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Może uda Ci się znaleźć coś ciekawego :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękujemy za tak przemiły post:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pieczątka, też by nam się przydała. Dzień Dziecka tuż, tuż i prezenty są obowiązkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Czy to materialne czy nie :)

      Usuń
  6. Właśnie takiej pieczątki szukamy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pistacjo, my też długo szukaliśmy :) Ale w końcu jest! :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Mamy takich kilka i wzdychamy tęsknie :)

      Usuń
  8. Ale fajnie, że takie coś zrobiłaś, bardzo pomocne w szczególności dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post nadal jest przydatny :)

      Usuń
  9. Super artykuł, bardzo ciekawe pomysły na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) I za odwiedziny również :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad