AKCJA CZYTANIA KSIĄŻEK WŁASNYCH, CZYLI DOMOWY STOS NUMER 1

Postanowiłam w końcu zabrać się za książki, które jakiś czas temu dostałam od znajomej bibliotekarki lub zakupiłam wraz z Bluszczem. Jakąś część z nich zakupiłam jeszcze w trakcie studiów, ale nie miałam czasu ich przeczytać. Jest tego bardzo dużo więc trochę tych stosów będzie.


  1.  Michel Faber - BLIŹNIĘTA FAHRENHEIT (dodatek do Bluszcza)
  2. Izabela Szolc - NAGA (również dodatek do Bluszcza, przeczytałam już raz ten zbiór opowiadań, ale jakoś nic nie zostało mi w głowie)
  3. Zygmunt Kałużyński - DO CZYTANIA POD PRYSZNICEM (jak wyżej)
  4. Krzysztof Jaworski - POD PRĄD (dar od znajomej bibliotekarki)
  5. Frank McCourt - NAUCZYCIEL (poleciła mi tę książkę jeszcze na studiach jedna z profesorek, już raz do niej podchodziłam, ale musiałam odłożyć ze względu na magisterkę)
  6. Izabela Sowa - ZIELONE JABŁUSZKO (dodatek do jakiegoś czasopisma)
  7. Reportaże roku, Anna z gabinetu bajek (reportaże Gazety wyborczej, dar od bibliotekarki)
  8. Tomasz Raczek - KARUZELA Z MADONNAMI (jak wyżej)
  9. Patrick Suskind - PACHNIDŁO (to już drugie podejście do tej książki, mam nadzieję, że tym razem się uda)
  10. Agatha Christie -MĘŻCZYZNA W BRĄZOWYM GARNITURZE (dar od znajomej bibliotekarki)
  11. L. M. Montgomery - BŁĘKITNY ZAMEK (to również dar od kochanej pani Ani)
  12. Marek Harny - PISMAK (jak wyżej)
  13. Trzech kumpli. Przypis do historii PRL - na podstawie materiałów zgromadzonych przez Ewę Stankiewicz i Annę Ferens ( gratis przy zakupie innej książki)
Hmmmmmmm... Od czego by tu zacząć:):):)

14 komentarze:

  1. Od Harnego ja bym zaczęła:) Albo od L.M.Montgomery:) A może Aghata Christie? No sama już nie wiem;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że trafiłaś, bo właśnie nad tymi trzema pozycjami się zastanawiam:) pewnie znów skończy się na czytaniu wszystkiego na raz:)

      Usuń
  2. Ja bym zaczął od Ani z gabinetu bajek zobaczymy co wybierzesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Od "Błękitnego zamku"! (znaczy się to zależy od samopoczucia, ja mam właśnie straszną ochotę na taki romans w stylu Montgomery). Poza tym, może to dziwnie zabrzmi, ale prócz wspomnianej wcześniej pozycji kojarzę tylko Agathę i "Pachnidło"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle książek na tym świecie, że nie sposób znać wszystkiego:) Ja już się z tym pogodziłam, chociaż ciągle próbuję być na bieżąco. pozdrawiam

      Usuń
  4. Zazdroszcze stosiku-fajny blog,uwielbiam twój szablon. Obserwuję i było by mi miło gdybyś ty też dodała się do mojego bloga. :) Pozdrawiam a oto adres
    http://overtherainbow-podrugiejstronieksiazk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, bardzo mi miło, szczególnie, że tak jak ja jesteś początkującą blogowiczką:)Już dodałam twojego bloga. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja na twoim miejscu zaczęłabym od Mondgomery ;D
    Bardzo fajny stosik
    Pozdrawiam i zaprasam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ,już zaglądałam na twój blog i poczytuję z zainteresowaniem.

      Usuń
  6. uuu "Pachnidło".....czytałam z wypiekami na twarzy jako nastolatka, kiedy film nawet w planach nie był a książka w całkowicie innym wydaniu znalazła się w bibliotece mojego Ojca....ech daaaaaaaaaawno to było.
    "Błękitny Zamek"...zaczytywałam się Mongomery dawniej, a tą książkę chyba 3 razy wtedy czytałam, tak mi się podobała.
    Któż wie, może do niej wrócę..
    Ale widzę że czytasz" Przebudzenie" ..warto?bo jakiś czas już myślę o tej książce ale nie wiem czy warto.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc jestem prawie w połowie książki i dopiero teraz akcja zaczęła się rozkręcać. Wydaje mi się, że może być ciekawie. Książka raczej na jeden, dwa wieczory. Ja niestety z braku czasu tylko poczytuję po kilka stron dziennie:)Jak skończę to dam znać. Pozdrawiam

      Usuń
    2. koniecznie daj znać jakie wrażenia :)
      nie martw się, ja tęsknię okrutnie za momentami gdzie mogłam się zaszyć z książką w kącie i zupełnie wyłączyć - teraz z braku czasu już tak niestety nie jest- ale jeszcze trochę :)

      Usuń
  7. Jak tu ładnie ;)
    A książki ciekawe, nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) trochę jeszcze będę musiała dopracować wygląd, ale mam nadzieję, że już tak drastycznych zmian nie będzie:)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad