Moja pierwsza przygoda z YouTubem






Czas na zmiany? Chyba nie:) Żadna ze mnie yuotuberka. Tak jak wspominałam w filmiku, nie lubię publicznie przemawiać, dlatego taka forma kontaktu z wami nie będzie regularna. Natomiast niektóre książeczki, szczególnie te dla dzieci aż się proszą o pokazanie na wizji. Tak też było w przypadku serii Akademia Mądrego Dziecka. Ruchome części książeczek, które ostatnio miały swoją premierę, skłoniły mnie ostatecznie. Filmik powstał spontanicznie. Nie poprawiałam i nie zmieniałam niczego. Mąż po obejrzeniu od razu wytknął mi szereg błędów. Światło, sceneria, moje powtórzenia i zająknięcia:) Wiem o tym doskonale. To pierwsze moje zetknięcie z YouTubem, dlatego daję sobie taryfę ulgową. Wprawdzie, czym więcej razy oglądam swoje wypociny, tym mniej chcę wam je pokazywać hihihi. Ale powiedziałam już „A”. Trudno:) Moje oczy, których nie męczyłam klikając nocą w klawiaturę będą mi wdzięczne. A Was zapraszam do obejrzenia i pozachwycania się nową serią dla maluchów od Egmontu. Pomysłowe ruchome elementy na pewno przypadną do gustu każdemu dziecku. Ja nie mogę przestać się nimi bawić.  Zobaczcie sami:)



2 komentarze:

  1. Chętnie dodam je do swojej biblioteczki :-) Myślę, że przydadzą się mi również w gabinecie logopedycznym :-) Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jak to się stało, że nie zaopatrzyłam Jasia w te książeczki. Trzeba nadrobić zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz swój ślad